5 תשובות
תערער ותדבר כם המורה שלך.
שואל השאלה:
אבל זה היה צומת בעייתית רצח וניסיתי לעשות אותה ב2 חלקים.. איך הייתי אמור לעשות את זה
אבל זה היה צומת בעייתית רצח וניסיתי לעשות אותה ב2 חלקים.. איך הייתי אמור לעשות את זה
אנונימי
חשבתי שזה לא קרה ורשם שזה קרה
שואל השאלה:
גלשתי לאט לאט ואת החלק הראשון עברתי שאין בכלל מכוניות.. החלק השני סיבך אותי לצערי
גלשתי לאט לאט ואת החלק הראשון עברתי שאין בכלל מכוניות.. החלק השני סיבך אותי לצערי
אנונימי
שואל השאלה:
ועוד שאלה https://ibb.co/ryznlzb זה מה שקיבלתי אחרי הטסט
אפשר הסבר מה זה ? אלו הדברים שעשיתי טוב? לא הבנתי גם מה אומר הכמות:1
ועוד שאלה https://ibb.co/ryznlzb זה מה שקיבלתי אחרי הטסט
אפשר הסבר מה זה ? אלו הדברים שעשיתי טוב? לא הבנתי גם מה אומר הכמות:1
אנונימי
באותו הנושא: