5 תשובות
תערער ותדבר כם המורה שלך.
שואל השאלה:
אבל זה היה צומת בעייתית רצח וניסיתי לעשות אותה ב2 חלקים.. איך הייתי אמור לעשות את זה
אנונימי
חשבתי שזה לא קרה ורשם שזה קרה
שואל השאלה:
גלשתי לאט לאט ואת החלק הראשון עברתי שאין בכלל מכוניות.. החלק השני סיבך אותי לצערי
אנונימי
שואל השאלה:
ועוד שאלה https://ibb.co/ryznlzb זה מה שקיבלתי אחרי הטסט
אפשר הסבר מה זה ? אלו הדברים שעשיתי טוב? לא הבנתי גם מה אומר הכמות:1
אנונימי