14 תשובות
שיחיו שם ולא יעברו את הגבול שלהם.
או שיעברו לירדן או משהו
שואל השאלה:
אבל זה מה שהמרכז מציע- שישארו שם עם שליטה ביטחונית שלנו
והשמאל רוצה מדינה פלסטינית
והימין רוצה לספח הכל וגם את הערבים
אנונימי
שואל השאלה:
ואז הימין רוצה להעביר אותם למקומות אחרים
השאלה היא אם זה אפשרי להכריח אותם
אנונימי
זה לא אפשרי
אנחנו מדינה יחסית מאוד מוסרית ולא יפנו את הערבים מהבית שלהם זה יעשה לנו בלאגן בעולם. שמספיק יש לנו.
פשוט וקל.. לסוריה.
ואז הם יעריכו מה היה להם פה ויבינו כמה חמוקים הם יצאו שפגעו בנו
צריך לעשות את זה אבל בכבוד.
אסור לנו לשכוח את מה שעברנו (להבדיל) בשואה ושאנחנו צריכים להיות זהירים עם זה
מה שעברנו בשואה שונה לגמרי!
בשואה הרגו אותנו על זה שאנחנו מי שאנחנו
פה אנחנו רוצים להעיף אותם כי הם רוצים להרוג אותנו
אמרתי להבדיל ואני לא הכוונתי לזה ככה פשוט אמרנו שאנחנו צריכים להיות זהירים כי במצבים כאלה עם הפלסטינאים כל המדינות פותחות עלינו עיניים וכל דבר קטן שאנחנו עושים אז מקשרים לשואה
כן זה הטעות שלנו שאנחנו סופרים מה יגידו עלינו
יש להם הרבה מבחר
ירדן/סוריה/מצרים/לבנון/עירק/וכו'
קודם כל אין דבר כזה פלסטינים.
"רוצים שהכל יהיה שלנו" - אחי, כל השטח הזה שלנו עוד מלפני מעל 3000 שנה
בכל מקרה, לא יודע מה להגיד לך, מי שרוצה להגדיר את עצמו ערבי ישראלי ולחיות פה בכבוד בכיף.
מי שלא, שילך לחפש לו מקום אחר, אין כאן פלסטין.
טרנספר
יש כאלה שאומרים שאם באמת ידאגו לחברה הערבית בישראל כמו שצריך
עם מעט גירעון דמוקרטי
(וינהגו ככה עם אותם 2.8 מליון) יכול להיות שאפשר לחיות יהודים וערבים היחד בשלום בתנאים האלה
אבל בתנאי שהמדינה מתנהלת חזקה לא פראיירית
ואני מדגישה עם גירעון דמוקרטי קל
כי אין מה לעשות חייב לשמור על שלטון יהודי
והם בטוח יהנו מזה הרבה יותר מאשר אם הם יחיו במדינה של ערבים