5 תשובות
ברור. זה ככ מושלם
תקשיב, אני בת 9-התחלתי ללמוד גיטרה לפני שנה
זה חוויה ממש כיפית וממש כיף לנגן בתור תחביב-אני גם רציתי בתור "תחביב"
אבל, אתה חייב לדעת שיש מלא יבלות ופצעים מנגינה בגיטרה
אם אתה רציני, וממוקד במטרה שלך, אז אתה תצליח בזה-אם לא סתם קנית גיטרה ב-700 ש"ח!
חחח... אני מקווה שתצליח אבל תדע, זה אחריות מאוד מאוד גדולה.. בהצלחה!
שואל השאלה:
תודה רבה עזרתם לי מאוד
אני תמיד שמחה לעזור (:
כתוב לי בקיר בבקשה!
זה של אחותי אבל לא נורא..