8 תשובות
שואל השאלה:
ביום שני יש הרבה אנשים?
ביום שני יש הרבה אנשים?
אנונימית
ניראלי חמישי
תמיד יש הרבה אנשים בסנטר
הכי עמוס בימי חמישי, חגים ובימים שיש דברים מיוחדים נגיד כנסים וכאלה
הכי עמוס בימי חמישי, חגים ובימים שיש דברים מיוחדים נגיד כנסים וכאלה
לא בטוחה לגביי איך זה עכשיו, אבל פעם זה היה ימי חמישי
חמישי
ילדת סנטר בת 18, נדיר למצוא כאן
אנונימי
חמישי
באותו הנושא: