3 תשובות
תלוי איפה הטירונות
אני במחנה 80 ובהתחלה באתי עם תיק ואז החלפתי למזוודה, זה פשוט הרבה יותר נוח
אבל זה באמת תלוי במיקום
אני במחנה 80 ובהתחלה באתי עם תיק ואז החלפתי למזוודה, זה פשוט הרבה יותר נוח
אבל זה באמת תלוי במיקום
תלוי איפה הטירונות, אבל מניסיון שלי, להמון בנות בטירונות המזוודה נשברה/נהרסה בגלל חצץ בבסיס והרבה יותר נוח תיק גדול שיהיה על הכתפיים במיוחד אם יש הרבה הליכה לתחבורה הציבורית.
לדעתי מזוודה, ובכל מקרה צריך שתהיה גדולה, צריך לקחת הרבה דברים וגם טוב שיהיה אקסטרה מקום אם אפשר.
באותו הנושא: