12 תשובות
ממ אני לא חושבת שיש לי אחת
יש להקות שאני פחות שומעת אבל זה לא כי אני לא אוהבת אותם פשוט אני אוהבת שירים מסויימים או להקות מסויימות יותר
יש להקות שאני פחות שומעת אבל זה לא כי אני לא אוהבת אותם פשוט אני אוהבת שירים מסויימים או להקות מסויימות יותר
סקז
לדעתי כל הלהקות טובות אבל אני הכי פחות מתחברת לטוויס אבל אני עדיין שומעת אותם כאילו זה הכי פחות מתחברת אבל אני עדיין אוהבת אותן
הכי מתחברת לn.flying
הם מדהימים!
הכי פחות מתחברת- אין לי מושג האמת
הם מדהימים!
הכי פחות מתחברת- אין לי מושג האמת
שואל השאלה:
היי בייקון111
מדוע אינך אוהבת את סקז
היי בייקון111
מדוע אינך אוהבת את סקז
שואל השאלה:
i'm jisoo i'm ok
אני גם לא כלכך מתחברת ללהקות חדשות ועל הסגנון שלהם וגם לרוב הם צעירים אז פחות מתחברת
i'm jisoo i'm ok
אני גם לא כלכך מתחברת ללהקות חדשות ועל הסגנון שלהם וגם לרוב הם צעירים אז פחות מתחברת
זהו אני מעדיפה קבוצות קצת יותר ישנות..מרגיש לי שהקונספטים של הקבוצות בשנתיים האחרונות קצת חוזרים על עצמם
דווקא יש קבוצות חדשות שיש להם קונספט שונה ומיוחד כמו xdinary heroes
אני הכי פחות אוהבת את אנמיקס כאילו אני שומעת אותן אבל פשוט יש להן שירים סבבה לא מעבר לדעתי
^^
כןןן הם להקה מדהימה!
כןןן הם להקה מדהימה!
שואל השאלה:
אני אןהבת אץ אקסודנירי הירוזז
אני אןהבת אץ אקסודנירי הירוזז
לא מתה על אספה ובכללי את הקונספטים של רוב הלהקות החדשות יותר (מהשנתיים שלוש האחרונות כזה), לא אוהבת בעיקר גירל גרופס
באותו הנושא: