7 תשובות
אינפקציה
יש משחה אנטיביוטית שאני הייתי שמה- אריתרומיצין
כמובן שלפני שאת שמה כדאי שתלכי להתייעץ עם רופא
זה כנראה אינפקציה..
משחה אנטיביוטית כל יום אפילו פעמיים לדעתי ולא לשחק עם העגיל
שואל השאלה:
אוי שיט
על איזה משחה אתם ממליצים?
אנונימית
זה היה קורה לי המון בתור ילדה והייתי שמה אריתרומיצין כל כמה שעות והיה עובר מהר מאוד
גם לי היה ולדעתי גם שמתי אריתרומיצין כמו שאמרו כאן אבל אם את יודעת שאת אלרגית למשהו בתרופות עדיף שתתייעצי עם רופא.ה
שואל השאלה:
לא אני לא אלרגית, תודה רבה לכן 3>
אנונימית
כן חשוב להתייעץ עם רופא לפני^
ובכל מקרה לדעתי זו משחה שזקוקה למרשם אז לפנות לרופא זה הכרחי