8 תשובות
מגדלי השלושה
אחי זה מלפני 13 שנה.
ומה דעתי? ברוך השם לא קרה שום נזק
ומה דעתי? ברוך השם לא קרה שום נזק
זה לא עריכה?
אנונימית
אם אני הייתי הטייס לא הייתי מחטיא
עברו הרבה שנים מאז
נס
אנונימי
לפני 15 שנה ברו
828
מגדלי השלישייה
מגדלי השלישייה
באותו הנושא: