2 תשובות
שואל השאלה:
...
...
אנונימית
15 בערך.. אני בדקתי... כשהייתי בדיאטה כל פעם כשהייתי רעבה הייתי שותה כוס מים חמים עם אבקת מרק..
אנונימי
באותו הנושא: