24 תשובות
לא
אני מעדיפה שיהיה שיוויון וכל אחד יהיה מה שהוא רוצה להיות מבלי להרגיש נחות מהמין השני
לא. שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה
לא
שואל השאלה:
אבל הגברים יותר חזקים מהנשים. אז לא יכול להיות שוויון
אנונימי
איך זה קשור? נשים עדיין יכולות לעבוד וגברים עדיין יכולים לבשל
מה זה קשור?
שואל השאלה:
אישה לא יכולה להיות שווה בעבודה לגבר (בעבודה פיזית)
אנונימי
נו ו?
אתה מבין שיש עבודות שלא דורשות מאמץ פיזי?
הם לא חייבים לעבוד באותה עבודה אבל לא צריך אבסולוטיה שוביניסטית שהאישה במטבח והגבר עובד כי זה לא מדויק ולא נכון
כי כיום החברה מעוותת והחליטה שגברים הם צריכים לבשל ושיהיה "שיוויון" וגם שהם צריכים לשלם על כל הדייטים ואם יש גירושים הם היחידים שנדפקים.
אנונימי
מן הסתם שלא.
שואל השאלה:
מה לא?
אנונימי
אני מסכים בהחלט
יש נשים יותר חזקות מהגבר הממוצע זה דבר ראשון,
ודבר שני זה טוב שיש שוויון.
אף אישה לא יכולה להיות יותר חזקה מגבר ממוצע אולי אם היא תשתמש בסטירואידים היא תצליח אבל זה סיכוי קלוש. זה יפגע בה והיא לא תוכל לעבוד את הגבר כאליל אז אין לה ממש ערך.
אנונימי
^^לא הבנתי מה אתה מנסה להגיד?
אני גם לא הבנתי^
להביא דוגמה לאחוז קטן מאוד מחברה גדולה זה לא חוכמה
שואל השאלה:
אז יש כאן שאלה לכולם למה גבר צריך לשלם על הדיט הראשון?
אנונימי
תקשיב בתכלס זו לא כל אחת, אני מעדיפה שלא נלך למקום שנוציא עליו כסף כי אני רוצה להכיר את הבן אדם קודם, אני הייתי מעדיפה לטייל קצת או לשבת על ספסל
אבל אם מגיעים למצב שאנחנו יושבים לאכול במסעדה, אין לי בעיה לשלם חצי חצי
ולמה גבר צריך לשלם על הדייט הראשון? לא בגלל פמיניזם או שוביניזם, זה פשוט שנשים נמשכות לזה שגברים מציעים את עצמם ומציעים לשלם כי זה נחשב שיש לו עושר רב, מאז ומתמיד נשים נמשכות לגבר שהמעמד הסוציו אוקונומי שלו גבוה
די לנסות להגיע לחמות