4 תשובות
אז אל תגידי יש סיבה, תגידי שהיית מאושפזת גם ככה כולם יודעים
אנונימי
תגידי שהיית בבית חולים הם לא יכולים לעשות כלום זה בסדר
^^לא לשלוח ילדים לבית ספר כי המערכת דפוקה זה פסיכי זה פאקינג לנדות את הילדים שלך
אנונימית
מערכת החינוך בארץ דפוקה רצח תגידי שהיית מאושפזת ואין להם מה לומר לך על זה
באותו הנושא: