5 תשובות
כנראה שכן
Zm
זה ייבש לך מאוד את הפנים, בהנחה ואין עליהם פצעונים.
זה סתם יעשה עור לא טוב או פריחה פשוט אל אם אין סיבה.
שואל השאלה:
יש לי יותר צלקות מפצעונים
אז זה בטח שלא יעזור. לטיפול בצלקות את רוצה קודם כל לנסות טיפול בפילינג כימי פעם בתקופה, ללכת לקוסמטיקאית מוסמכת בשביל זה, להשתמש בויטמין c וויטמין e ונוגדי חמצון. בעתיד כשתהיי בסביבות גיל ה25 תוכלי גם להתחיל להשתמש ברטינול בהדרגה כדי לעודד חידוש של תאי עור.