5 תשובות
כנראה שכן
זה ייבש לך מאוד את הפנים, בהנחה ואין עליהם פצעונים.
זה סתם יעשה עור לא טוב או פריחה פשוט אל אם אין סיבה.
שואל השאלה:
יש לי יותר צלקות מפצעונים
יש לי יותר צלקות מפצעונים
אז זה בטח שלא יעזור. לטיפול בצלקות את רוצה קודם כל לנסות טיפול בפילינג כימי פעם בתקופה, ללכת לקוסמטיקאית מוסמכת בשביל זה, להשתמש בויטמין c וויטמין e ונוגדי חמצון. בעתיד כשתהיי בסביבות גיל ה25 תוכלי גם להתחיל להשתמש ברטינול בהדרגה כדי לעודד חידוש של תאי עור.
באותו הנושא: