20 תשובות
חושבים שזה מגניב לשנוא זמרת שהקהל יעד שלה הוא לילדים בעיקר
לאלא אני לא שונאת אבל גם לא אוהבת היא בסדר בעיניי אבל זהו .
היא פשוט לא רלוונטית.
אני לא שונאת אותה, היא פשוט נותנת לי את אותם הוויבים שילדה שהייתה מציקה לי ביסודי נתנה לי, זה כזה וויבים של ילדה מפונקת מתנשאת. אני לא מכירה את נועה קירל אישית אבל זה הוויבים שהיא נותנת לי, רוב הסיכויים ברגע שאני אכיר אותה אישית אני אשנה את דעתי או אחזק אותה.. תלוי באופי שלה..
יש מלא אנשים ששונאים פופ ולא קשור לנועה קירל,
אני לא שונאת אותה אבל אני לא אוהבת את המוזיקה שלה בכלל,
לפעמים כשמסתכלים או שעוברים על המילים שמים לב מה המילים שיש שם
"סלפי עם קהל של משתוללים"
זה פשוט נשמע לי מוזר מידי
ויש אנשים שפשוט לוקחים את זה יותר מידי קשה

כל הכבוד שהיא הצליחה וזהו
לא שונא פשוט לא אוהב את המוזיקה שלה
כי היא חרא
כי היא מוכרת אבל שכחו קצת מהשירים שלה
פשוט מקנאים בה שהיא מצליחה וצעירה
כי היא נראית מתנשאת ומפונקת כזה
אנונימית
כי היא מנסה לחקות את אריאנה גרנדה ואין בה שום דבר מיוחד
שואל השאלה:
בטוחה שאת אובססיבית לשון מנדס?^
יותר הגיוני "אובססיבית לנועה קירל".. ליטרלי את עונה על כל השאלות בתגית שלה ומגיבה לה הייט מבלי להכיר אותה בכלל. את ממש נמצאת בכל השאלות עליה ומפזרת שנאת חינם כמו פיתות! אחלה חינוך..
אנונימית
נו אז?
היא עונה על שאלות שקשורות לנועה קירל
זאת לא החלטה שלה על מה אנשים שואלים שאלות
יש מלא שאלות על נועה קירל והיא מחוברת הרבה ורואה את השאלות עליה ומביעה דעה

מצטערת שהגבתי ככה
וסליחה אם זה היה לא נעים
^אני ממש לא "אובססיבית לנועה קירל" ואני לא נכנסת לתגית שלה. אני נכנסת לתגית של המוזיקה וכל הזמן יש שאלות עליה. כמו שיש אנשים שכל פעם יגיבו מי הזמר האהוב עליהם כל פעם שמישהו ישאל את זה, שאלת את דעתי, עניתי. זהו. מה הבעיה שלך?
התכוונתי^^^
היא מתנשאת כזאת, היא חושבת שמותר לה הכל כי היא יפה
אנונימי
לא שונאים אותה
כי היא שווה מיליון דולר הקילר הזאת
כי אין תוכן בשירים שלה והיא overrated
זה לא שאנשים שונאים את נועה קירל

אנשים מנסים לצאת שונים ומיוחדים ואיכותיים כאלה
אנונימית