4 תשובות
אם יש לו תעודת זהות פה אז כן. למה לא.. הרבה בבחירות האחרונות הגיעו מחול רק כדי להצביע ולהשפיע למרות שהם לא חיים כאן רובם כבר שנים. הייתה על זה כתבה כמה ימים לפני הבחירות.
ברור, יש אזרחים ישראלים שגרים בחו"ל, ובאים נטו כדי להצביע
כן. בעזרת השם הח"כים יתעשתו ויאפשרו הצבעה בחו"ל לאזרחיםישראלים שגר בארץ ועברו לגור בחו"ל בחמש השנים האחרונות יוכלו להצביע בשגרירויות (ממילא נשלחות לשם קלפיות להצבעת שגרירים) (גרו בארץ לצורך העניין יהיה לפחות שנה, ורק למי שנמצאים בחול לפחות חצי שנה ברצף (כדי שלא יטוסו לחול אנשים רק ליום הבחירות או לימים הקרובים אליו ויצביעו שם, מה שיקשה על הנתונים של בעלי זכות הצבעה. כל מי שירצה להצביע יצטרך לשלוח לארץ או לשגרירות שהוא רוצה להצביע בה את המסמכים המתאימים לפחות חודש/חודש וחצי לפני יום הבחירות שם (כי בשגרירויות מצביעים כמה ימים לפני הארץ),כדי שיעודכן בפנקס הבוחרים של השגרירות)
באותו הנושא: