8 תשובות
למה את מרגישה נורא?ותאכלי עוד אם את רעבה זה בסדר
למה את מרגישה נורא? הכל בסדר!
שואל השאלה:
אני ישמין
שואל השאלה:
אני לא ירזה
לא את לא 1400 קלוריות זה כלום המינימום זה 1300
את לא תזמיני המינימום זה עד 1500 הכל טוב
זה כמות נורמלית