8 תשובות
למה את מרגישה נורא?ותאכלי עוד אם את רעבה זה בסדר
למה את מרגישה נורא? הכל בסדר!
שואל השאלה:
אני ישמין
אני ישמין
שואל השאלה:
אני לא ירזה
אני לא ירזה
לא את לא 1400 קלוריות זה כלום המינימום זה 1300
את לא תזמיני המינימום זה עד 1500 הכל טוב
תשמיני
זה כמות נורמלית
באותו הנושא: