20 תשובות
כל התקופות, החיים בזבל
כל העבר אם היה נמחק זה היה מצויין
על השנה האחרונה
הייתה טראומתית מאוד בשבילי
כלום
כל החרא שעברתי זה מי שאני
ולא בא לי להיות אדם שמח אופטימי שטוב לו בחיים
כי זה להיות עיוור מבחינתי
אני מעדיפה לסבול להיות פסימית ולרצות למות
מאשר להיות כמוהם
לא מוותרת אומנם היה קשה אבל כל מה שאנחנו עוברים בסופו של דבר בונה אותנו את מי שאנחנו ואנחנו רק צומחים מזה
התקופה הנוכחית
אם אפשר לוותר על הכל, אז אבחר בזה מלבד 7 ראשי השנים בהם הייתי באומן. אם אי אפשר, אז על תקופת התיכון, ואם יהיה ניתוח למחיקת זכרון, אעשה אותו גם אם ימחק לי כל זכרון באשר הוא כדי לשכוח את הזמנים האלה
הייתי מחברת את כל הפדיחות שלי לשנה אחת ושוכחת אותם
אנונימית
על אוגוסט 2021
את האמת אני לא יודעת אני עוד "ילדה" אתה צריך לשאול אנשים בני שבעים+ לא נערים
אף תקופה זה מה שמגדל אותנו ונתן לנו מוצ לחיים
כל תקופת הקורונה המעצבנת הזו שלא יכולתי ללכת לבית הספר (זה נשמה מוזר שאני אומרת שרציתי ללכת לבית הספר? אם כן אז תדעו שאני פשוט בבית ספר דיאלוגי שזה בית ספר ממש כיפי)
התקופה של אחרי הגירושין של ההורים שלי

היה סיוט ומה שהיה לאבא שלי בראש זה איך לשבור נפשית את אמא שלי בלי לחשוב עלינו בכלל
אנונימית
2021
קיץ 2021
תקופה?.. היה בערך שהייתי בכיתה ה' תקופה לא טובה אצלי, הייתי מוותר עליה
שום דבר מעריכה הכל ויודעת שהכל לטובה ואומרת תודה גם על הדברים שאני פחות מרוצה מהם
אנונימית
על שנתיים מהילדות שלי