8 תשובות
כן, יכול להיות ששינו את זה.
תבדקי גם באפליקציה של נתב"ג, זה יראה לך טרמינל 3
תבדקי גם באפליקציה של נתב"ג, זה יראה לך טרמינל 3
שואל השאלה:
אתה גם טס מ smartwing דרל ישראייר? חח
אתה גם טס מ smartwing דרל ישראייר? חח
אנונימית
טס דרך סמרטווינגס, לא יודע לי משהו על ישראאייר
אני טס יום אחרייך, בעשירי
אני טס יום אחרייך, בעשירי
לא, smartwings זאת חברה צ'כית, הטיסות לפראג
שואל השאלה:
אבל אני טסה לפראג מסמארטווינגס שהם דרך ישראייר
אבל אני טסה לפראג מסמארטווינגס שהם דרך ישראייר
אנונימית
הטיסות בטרמינל 3
שואל השאלה:
חח אז יכול להיות ששינו את זה? זה מלחי
חח אז יכול להיות ששינו את זה? זה מלחי
אנונימית
הטיסה בטרמינל 3, דיברנו על זה כבר
אני טס 4 פעמים בשנה, את יכולה לסמוך עליי
אני טס 4 פעמים בשנה, את יכולה לסמוך עליי
באותו הנושא: