8 תשובות
כן, יכול להיות ששינו את זה.
תבדקי גם באפליקציה של נתב"ג, זה יראה לך טרמינל 3
שואל השאלה:
אתה גם טס מ smartwing דרל ישראייר? חח
אנונימית
טס דרך סמרטווינגס, לא יודע לי משהו על ישראאייר
אני טס יום אחרייך, בעשירי
לא, smartwings זאת חברה צ'כית, הטיסות לפראג
שואל השאלה:
אבל אני טסה לפראג מסמארטווינגס שהם דרך ישראייר
אנונימית
הטיסות בטרמינל 3
שואל השאלה:
חח אז יכול להיות ששינו את זה? זה מלחי
אנונימית
הטיסה בטרמינל 3, דיברנו על זה כבר
אני טס 4 פעמים בשנה, את יכולה לסמוך עליי