בעיקרון יש לי חבר. אבל מעולם לא נפגשנו... אנחנו עושים שיחות וידיאו כמעט כל יום אבל אנחנו לא מוכנים להתקדם בלי אישור מההורים הם יודעים עליו נתתי להם לקרןא את הצאטים שלנו הצעתי להם את המספר טלפון שלו אבל מה שמפריע להם זה שאני צריכה להתרכז בלימודים והמרחק הוא בלתי אפשרי(שעתיים נסיעה) והוא גדול ממני בכמעט שנתיים עכשיו הם לא מבינים שהוא משפיע עליי לטובה הוא מרים לי את הביטחון ונותן לי מוטיבציה ללנוד וגורם לי לחייך אני יודעת שגם אני משפיעה עליו לטובה אבל ההןרים שלי פשוט לא מבינים פליז אני רוצה ממש לשכנע אותםם