12 תשובות
שואל השאלה:
^זהו אבל זו הופעה במקום סגור ויהיה צפוף
אנונימית
אז אל תקחי כלום זה סתם יפריע לך
מניסיון
את לא רוצה לדעת מה עברתי בהופעה של יוני בלוך
שואל השאלה:
מזתומרת אל תקחי כלום?
מה עברת??
אנונימית
סיפור ארוך מדי אין לי כוח לפרט הכל
פשוט תלכי עם חולצה קצרה אוברסייז
שואל השאלה:
זהו אבל אני עם חצאית אז ממש קשה למצוא ממש מתאים
יש למישהי עצה?
אנונימית
תביאי גקט דק שיהיה אפשר לקשור למותניים יהיה בסדר כי לא כזה חם ולא כזה קר גם
אוי תהני! זו ההופעה של האוקראינים נכון? לשאלה, ממליצה חולצה דקה ארוכה עם החצאית.
כן אחותי שלחה לי תמונות, באמת היה מקסים.
לא יהיה חם זאת הופעה
בתור מישהי מישהי שכמעט כל חודש בהופעה אחרת אל תלבשי משהו ארוך, אולי תקחי גקט או משהו
נראלי תמותי מחום, כי זה גם צפות ויהיה חם ממש
שואל השאלה:
אומייגאד זו היתה להקה אוקראיניתת איך ידעת???
ותודה ממש לעוזרים❤ היה מעולה בסוף
אנונימית