27 תשובות
כן
כן
כן, זה ממש דוחה ומזעזע
בתור יהודיה הייתי מצפה לקבל במארז צרעה ישראלית ולא גרמנית
בתור יהודיה הייתי מצפה לקבל במארז צרעה ישראלית ולא גרמנית
שואל השאלה:
^ חחח
^ חחח
אנונימי
כן, איכ זה מזה מגעיל
שואל השאלה:
^ חיה כן
^ חיה כן
אנונימי
כן תתלונן זה יכול להביא לך או הרבה מתנה או כסף מתנה..
ברור לא שאלה בכלל
את החברה של העלים
אם אתם לא מאמצים אותה אז כן
צרעה לא כשרה גם אם היא לא גרמנית זה גזעני כלפי הצרעה
אבל לא יותר פשוט לקחת מארז אחר שאין בו צרעה ? , זה כזה ישראלי מצידך לתבוע על כל דבר ולחפש קומבינות
אנונימי
החברה שמייצרת אחראית. הסופר מקבל באריזה אטומה ולא יכול לבדוק כל אחת
כן
כן אבל מרגיש לי שכאילו זה קצת מוגזם לתבוע .. כאילו בטעות ורוב הסיכוים שלא שמו לב או שקרה בטעות וגם זה לא עכשיו מסמר או זה חיה עדיין אפשר לאכול את זה אבל כן אפשר להתלונן ולקבל פיצוי אבל עדיין לא כזה נעים זה כולה צרעה
אני חושב שעדיף להתלונן כי ככה הם יקפידו יותר ואז יהיה פחות פדיחות ופחות תביעות וזה יצא משתלם בסוף
איזו חמודה
אם הוא לא יתבע אחרים כן
אנונימי
את הסופר לא, את החברה של הירק כן
למה לתבוע? תוספת חלבון בחינם
כן ברור
לא להרוג אותה
בטח שכן
^ חי בסרט שהם ישנו משהו
הסופר לא אשם.
החברה של הירק אשמה
הסופר לא אשם.
החברה של הירק אשמה
איכסס
באותו הנושא: