2 תשובות
לדעתי אף אחד מהם לא משהו כי הם כולם מכילים חומרים תעשיתיים שלא בריאים לשיער ואני חושבת שאין בהם הרבה מעבר לריח טוב. ממליצה לך על השמפו והמסיכה של ארגניה, עשו לי פלאים בשיער ויש בהם חומרים שמתחזקים את השיער ועושים אותו בריא יותר
בשנתיים האחרונות אני משתמשת בנטורל פורמולה כי אני עם החלקות,
אבל לפני הייתי ממש אוהבת את הד אנד שולדרס , את פנטן ואת פינוק
אבל לפני הייתי ממש אוהבת את הד אנד שולדרס , את פנטן ואת פינוק
באותו הנושא: