9 תשובות
לא כדיי
אפשרי כן
אבל פחות כדאי
קפה קפה וקפה
ברור שכן
כמעט כל יום לימודים אני על 4-5 שעות שינה ומתפקדת יפה מאוד
ואם יש מבחן באותו יום אז בגלל שאני מתכוננת עד מאוחר אז אפילו פחות
תלוי בבן אדם. אני רגיל לזה אז כן
מניסיון כן
הלכתי לישון אתמול ב6 בבוקר וישנתי 3 שעות ואני עדיין מתפקדת (בכללי אני בדרך כלל ישנה 1-5 שעות)
זה כן קשה וממש לא בריא אבל זה אפשרי לתפקד, פשוט עדיף שזה יקרה רק פעם ב ולא יהפוך לשגרה כי אז קשה לשנות את זה חזרה
כן
אבל זה לא בריא...
כן. זה קצת קשה, אבל אפשר.