התחברות
הרשמה
אני שמה רק גלוסים ושפתונים זה נחשב שאני שמה "איפור"?
וזה רק שיש לי כוח
25 בדצמבר 2022, 14:22
איפור
שפתון
שפתיים
4 תשובות
לא
ש
שׁוּשָׁהּ
לא חושבת
מ
מקווה שהצלחתי לעזור❤
לא נראה לי
ב
ביצה צהובה
נחשב שאת גלוס פשוט
זה לא נקרא "להתאפר" במכלול
pink
באותו הנושא:
אם אני מתאפרת לבית ספר רק קונסילר פודרה מסקרה טינט שימר שפתון וגלוס זה נחשב שאני מתאפרת הרבה?
למי שמתאפר/ת - מה נחשב בשבילכם קצת איפור ומה נחשב בשבילכם יותר מידי איפור?
נכון יש אודם כזה (כמו שפתון או גלוס) שמנפח את השפתיים לכמה שעות?
אם אני שמה מסקרה, ג'ל לגבות, אייליינר, שפתון ועיפרון עיניים זה נחשב איפור מוגזם?
איזה גלוסים/ שפתונים הכי טובים?
שפתון/גלוס מומלץ ויחסית זול?
אוהבים שפתוני גלוס??
בנים-- אתם אוהבים יותר שבנות שמות שפתון גלוס עדין או בלי?
מותר לשים שפתון לחות ומעליו גלוס?
אם האיפור שלי ביום יום זה רק קונסילר ומסקרה ושפתון זה נחשב הרבה?
גלוסים ואיפור אנדרייטד ואוברייטד?