4 תשובות
ממ... תלוי מה מבנה הגוף שלך ותלוי איך ההורים שלך נגיד אני בגיל 12 הייתי 1.65
אבל זה בגלל שאבא שלי גבוהה...
זה ממש תלוי בהורים שלך...
אבל לדעתי צריך לפחות 1.55
אין גובה מסוים. כל אחת וקצב הגדילה שלה. לי היה פרץ גדילה בגיל 12, ותמיד הייתי גבוהה יותר מהשאר (עד כיתה יא). כל אחת והגנים והתפתחות שלה אין גובה שאת אמורה להיות בו.
אני אני בת 12 והגובה שלי 1.54
אצל כל אחת זה שונה.. אני הייתי 1.60, אבל חברה שלי היתה 1.40 וחברה אחרת 1.70, אז זה מאוד תלוי.