9 תשובות
שואל השאלה:
אעע סבבה
אעע סבבה
זה ממש ליד דיזינגוף סנטר ושרונה
שואל השאלה:
אמאלהה יאו איזה כיף חח אני וחברה שלי פשוט רוצות להתקבל לתיכון הולץ וכבר פחדתי שאני לא אוכל להגיע לשם חח
אמאלהה יאו איזה כיף חח אני וחברה שלי פשוט רוצות להתקבל לתיכון הולץ וכבר פחדתי שאני לא אוכל להגיע לשם חח
שואל השאלה:
כי ההורים שלי בחיים לא יסכימו לי להסתובב בדרום תל אביב
כי ההורים שלי בחיים לא יסכימו לי להסתובב בדרום תל אביב
זה יותר בדרום תל אביב לא רחוק מאלנבי. התחנה שקרובה לדיזינגוף סנטר ולשרונה (ולעזריאלי) זאת התחנה של רכבת השלום. אבל באופן כללי גם בהגנה יש הרבה אנשים וזה מקום ממש בסדר~
דרום תל אביב זה ממש לא מרכז
שואל השאלה:
א לא מסוכן שם? ליד מה זה?
א לא מסוכן שם? ליד מה זה?
זה אחד המקומות עם הכי הרבה אנשים בתל אביב
זה איזה 10 דקות מהסנטר אין לך מה לדאוג
זה איזה 10 דקות מהסנטר אין לך מה לדאוג
במרכז.
באותו הנושא: