6 תשובות
להשתדל פעם הבאה יותר
לא נורא לא קרה כלום. העיקר שעברת במתמטיקה
לא נורא לא קרה כלום. העיקר שעברת במתמטיקה
אל תנסי לשכנע אותה
תנסי פעם הבאה ללמוד יותר
תנסי פעם הבאה ללמוד יותר
למדת אליהם, אם כן אז זה לא הגיוני שנכשלת במדעים כנראה דרך הלמידה שלך לא מתאימה לך. במדעים(ביולוגיה) תשנני חומר ותזכרי אותו
הגכל בסדר בתעודה היא תעגל
ללמוד יותר למבחנים הבאים, יש לך זמן לשפר את הציונים
שואל השאלה:
^למדתי לכל המבחנים ישר שעלו את החומר...
^למדתי לכל המבחנים ישר שעלו את החומר...
אנונימית
באותו הנושא: