6 תשובות
להיפרד
אנונימית
שאת כנראה עונה לו טיפה יבש, אבל אם יש לו בעיה אם זה זה בעיה שלו לא שלך
הוא חושב שאת עונה לו יבש כנראה
את פאסיבית אגרסיבית
יכול להיות כמו יותר להיות פתוחה עם הרגשות שאת כותבת לו להוסיף יותר לבבות
לכתוב דברים מתוקים וכלאו
מקווה שהבנת ממנה שכתבתי
לכתוב דברים מתוקים וכלאו
מקווה שהבנת ממנה שכתבתי
שאת צריכה להשקיע יותר בהודעות שאת כותבת לו