3 תשובות
תאכלי פירות או ירקות ותשתי תוך כדי.. גם בריא וגם ממלא את הבטן
אם יש לך סכום קלוריות הגיוני שאת מנסה לעמוד בו, פעם הבאה תנסי לתכנן את הארוחות טוב יותר מבחינת זמנים וקלוריות (לאכול יותר ירקות או משהו)
אבל להישאר רעבה זה לא פיתרון
אוכלים (:
דיאטה זה לא אומר להרעיב את עצמך. אם את עדיין רעבה - תאכלי.