4 תשובות
זה הקבוצת תגבור אם אני לא טועה
זה אלה שקשה להם במקצוע הזה.. מן תגבור.. ויש מצוניינות של מתקדמים וכיתה רגילה אלה עם ממוצע רגיל:)
מצוי-יודע
אם יש א'ב'ג'ד' אזמצוי זה רמהב' משהו כמו אחד או שתיים לפני הראשון
אם יש א'ב'ג'ד' אזמצוי זה רמהב' משהו כמו אחד או שתיים לפני הראשון
זה בין קבוצה א' לקבוצה ב'..
זה חומר כמו של א' רק יותר באייטי..
זה חומר כמו של א' רק יותר באייטי..
באותו הנושא: