4 תשובות
זה הקבוצת תגבור אם אני לא טועה
זה אלה שקשה להם במקצוע הזה.. מן תגבור.. ויש מצוניינות של מתקדמים וכיתה רגילה אלה עם ממוצע רגיל:)
מצוי-יודע
אם יש א'ב'ג'ד' אזמצוי זה רמהב' משהו כמו אחד או שתיים לפני הראשון
זה בין קבוצה א' לקבוצה ב'..
זה חומר כמו של א' רק יותר באייטי..