4 תשובות
לא מספרים לו את זה, אם תגידי לו שאת חושבת שיש לו אוטיזם הוא יכול רק לקחת את זה לצורה השלילית ולהעלב..
חוץ מזה את לא יכולה לדעת ב100 אחוז שהוא על הספקטרום אם הוא לא עשה איבחון לזה. אלא אם כן את יכולה לעשות לו איבחון בעצמך כי יש לך את ההכשרה לזה..
הממ זה קצת קשה להגיד כי באמת אוטיזם נתפס כשלילי למרות שזה המוח שקולט דברים בצורה אחרת !! שזה לגמרי נורמלי ולהבין משהו כזה עוזר להתמודד עם הסביבה
אבל למה את חושבת שהוא על הספקטרום?
לפעמים זה משהו שמאוד קשה לאבחן
מה זה רלוונטי אבל איך קוראים לו
ומן הסתם לא מספרים הוא יגלה את זה בעצמו אם הוא לא יודע כבר
אתה לא מאבחן או משהו כזה
לא מספרים, אין צורך, מיטתר לחלוטין