5 תשובות
אתה לא יכול להחליט שאתה לא אכול סוכר כי סוכר יש גם בפירות וכם בלחם ובכל דבר, זה לא קשור לסוכר, אתה צריך תפריט דיאטה כי להרזות זה ממש לא קשור לסוכר
את/ה לא תרד/י מזה שלא תאכל/י סוכר.. זה יגרום לך לא להשמין - בשביל לרדת צריך ספורט, ואם לא רוצים ספורט, אז התזונה חייבת להיות נכונה, ולא רק סוכר..
ככה לא מרזים...
כדי להרזות צריך לשנות אורך חיים! משהו שתוכל/י לעמוד בו.
לא צריך להפסיק לאכול סוכר לגמרי, אבל אפשר להמעיט ולאכול במידה.
זה לא אומר בגלל שאת/ה בדייטה אסור לאכול סוכר אם את/ה רוצה להרזות את/ה צריכ/ה

* לאכול ארוחות מסודרות ובריאות כמובן.
* לעשות כל יום הליכה של שעתים לפחות עם קשה אז שעה וצי פשוט לעשות את המקסימום עם עשית את המקסימום זה כבר טוב.
*בנוגע לממתקים והסוכר אפשר פעם ביומים שלושה לאכול משהו קטן
* לא לאכול אחרי 7 ועם את/ה ממש רעב אז עד 8 (בערב)
*לאכול פיירות וירקות.
*גם טוב לעשות כפיפות בטן וכל התרגילים האלה יש הרבה ביוטיוב
בהצלחה:) (עם אתה רוצה שאני יגיד לך עוד משהו בנוגע לזה אז שלח/י הודעה בפרטי )
לדעתי להמתיק תה\קפה וממתקים בכללי זה מיותר, מותר לפעמים, אבל להשתדל כמה שפחות.
חוץ מזה שסוכר יש לך גם בפירות ובמלא מוצרים, אז לוותר על הכל?
זה גם ככה לא ממש יעזור לך לרדת במשקל, צריך להמעיט בפחמימות, שומנים, מאכלים כבדים
לאכול בריא
וספורט.
באותו הנושא: