8 תשובות
שואל השאלה:
אני גם חושבת. אני ממש לחוצה וגם לא הבנתי מתי אז מתחילים לעשות בגרויות ובאילו מקצועות
אנונימית
כולן. חוזרים לזה כולם, גם שנתון 2007
שואל השאלה:
סליחה שאני יוצאת סתומה אבל מזה כולם יש לי איזה עשרה מקצועות בכולם יהיו לי בגרות?
אנונימית
לא, לא, במקצועות הרגילים. תנ"ך, היסטוריה, לשון, אנגלית, מתמטיקה, מחשבת, מגמה
לדעתי זה יותר טוב בשבילם..
עבודות ברמה מאוד גובה ואפס התחשבות בילדים שלא מוצאים את עצמם מבחינה חברתית.
חוץ מזה עדיף לשנן חומר ולגמור עם זה אחרי מבחן מאשר לעשות עבודות שנפרשות על 3 שנים.
סתם מריחה מיותרת במקום שירדו מקצועות.
שואל השאלה:
באילו מקצועות? וחוזרים לזה מעכשיו או כאלה שבכיתה י רק בכיתה יא יחזור ללמוד ברפורמה של בגרויות רגילות?
אנונימית
אין לי יותר מדי מה להגיד, ביטול הרפורמה זו פשוט טעות אחת גדולה מכל-כך הרבה סיבות.
מה שהשתנה בכיתות י' זה פשוט שהם יבחנו כרגיל.
הרפורמה החדשה פשוט הייתה בלאגן, היו אמורות להיות עבודות במקום בגרויות אבל אף אחד לא ידע מה מי מו אז יצא שתלמידים עשו גם וגם
פשוט החזירו את זה להיות בגרויות רגילות