3 תשובות
הוא מעולה ממש, שווה קנייה לגמרי
אני הבנתי שזה ספר טוב
קראתי את העמודים הראשונים אבל לא רכשתי את הספר
אני עדיין רוצה לקרוא את נתניהו: ביוגרפיה של בן כספית ואז אני אקרא את הספר של סגל.
בכל מקרה, זה מבוא מצוין לאנשים שרוצים להכיר את הפוליטיקה המודרנית מקרוב (ביבי, לא ביבי).
אני מאוד אהבתי. אם אתה לא מבין כלום בפוליטיקה (לפי מה שאתה אמרת) הייתי ממליצה לפני לשמוע את הפודקאסט עושים פוליטיקה או לקרוא את הספר עושים פוליטיקה, אבל אתה תוכל להבין את הרוב גם בלי