19 תשובות
5 יחל פיזיקה יותר קשה מ5 יחל מתמטיקה, בפיזיקה קיבלתי רק 96, ובמתמטיקה אני מקבל 100, ב581 קיבלתי 98 במתמטיקה. פיזיקה זה תמיד אצלי בין 94 - 96 אצלי.
אנונימי
שואל השאלה:
הציונים דומים מאוד וכל הכבוד!!!
אבל מרגישים הבדל גדול?
אנונימית
תשמעי. בפיזיקה זה גם להיבחן על מעבדות, זה נכון שפיזיקה בניגוד למתמטיקה היא "מתמטיקה יישומית" אבל זה לא אומר שזה קל יותר. בפיזיקה הבעיה בדרך כלל היא לא המתמטיקה שלה, אלא ההבנה שלה ואלמנטים כאלו.
אנונימי
אגב בניגוד למתמטיקה, פיזיקה אצלי התחילה מ70 80 עד שעבדתי מספיק קשה בשביל טווח גבוה יותר של 94 - 96 ככה שקרעתי תתחת בפיזיקה הרבה יותר ממתמטיקה
אנונימי
אנונימי אתה פשוט מסכן "רק" 96 ב5 יחידות מתמטיקה
מסכן רוצה טישו?
אנונימי
כן תביא טישו. ותדייק, אני קיבלתי 98 ב581 5 יחידות
אנונימי
אתה בטוח שאני מסכן?
אנונימי
מאוד מסכן, אמנם יש כאלו שמתקשים לעבור ב3 יחידות ומקבלים 57, 60, אבל ברור ש98 ב5 זה מסכן, מה לא אמרו לך?
אנונימי
למה אתה כזה עצבני.
אני לא מהאלא שלא לומדים וקל להם.
זה עבודה קשה לכל דבר, אני שמח מהישיגים שלי. והצלחתי להשיג אותם.
אנונימי
עבדתי מספיק קשה בשביל זה, ואני אגיד אם זה מסכן או לא, זה עבורי רק.
אנונימי
מצטער אחי, פשוט אני תמיד מתקשה במקצוע הזה אני תמיד לא עובר או עובר בקושי ב 3
אנונימי
אותה הרמה
שואל השאלה:
וואי מעולה!!
אנונימית
אותה רמה אפילו טיפה יותר נמוך
=>"אבל להגיד "רק" זה לא הגיוני"

תשמע אני שומע מתמטיקה אני רגיל לקבל 100, זה למה אמרתי "רק". זה הרגיש מוזר שלא קיבלתי 100 עגול פשוט. סורי אם זה פגע איכשהו, לא התכוונתי להתנשא או לצאת חי בסרט.
אנונימי
זה הדבר שאני הכי אוהב בעולם, ואני אוהב את מה שאני עושה, נשבע לך.
אנונימי
אבל להגיד "רק" זה לא הגיוני
אנונימי
תשמע. אני לא איזה גאון.
6 שעות יומיות (ימי ראשון עד חמישי)~ זה אחרי הלימודים.
סופ"ש => חמישי עד שבת, קם בבוקר לומד עד השעות הקטנות של הלילה.
*כמובן שעם הפסקות. מתמטיקה זה כל העולם שלי, אני עובד קשה, לא משהו מיוחד.
אנונימי
^ וואלה, אז מגיע לך
אנונימי