7 תשובות
מאוד
מאוד
לי יש ואני ממש מרוצה ממנו
לי יש ואני ממש מרוצה ממנו
כןכן יש לי 13 טוב בטירוף אבל תכלס גם 11 אפשר לדעתי
שואל השאלה:
^
רציתי בהתחלה 11 הוא גם הרבה יותר זול אבל עוד משהו כמו שנה אפל יפסיקו לתמוך בו (כלומר יפסיקו להוציא אליו עדכונים) כי הם כבר יוציאו את אייפון 14,15
^
רציתי בהתחלה 11 הוא גם הרבה יותר זול אבל עוד משהו כמו שנה אפל יפסיקו לתמוך בו (כלומר יפסיקו להוציא אליו עדכונים) כי הם כבר יוציאו את אייפון 14,15
כן, יש לי ואני מרוצה
בכמה מוכרים אותו באילת?
שואל השאלה:
2700
2700
באותו הנושא: