9 תשובות
מיון למה לטכני ?
שואל השאלה:
לא לא לטכני
מיונים לתפקידם אחרים...
אנונימית
עילית או לא?
מה מעניין אותך ומה הפרופיל שלך?
במידה ואתה לא עברת מיונים לעילית בחיל האוויר הייתי ממליץ לך ללכת אולי לבקש גיבוש לקומנדו
שואל השאלה:
פרופיל 64 דפר 60 אוהבת בעיקר עבודה עם אנשים לדבר עם אנשים ולעזור להם
אנונימית
שואל השאלה:
אני בת
אנונימית
אה זאת בת הייתי ממליץ לך מגדל פיקוח
תגידי מתי אמרו לך שלא עברת? גם אני עשיתי ולא קיבלתי תשובה
באותו הנושא: