8 תשובות
כן כמובן, התאמנת פעם ראשונה שלך היום אז הגיוני
כנראה לא היית ממש בכושר
ובהצלחה , אל תתייאשי
אל תדאגי אם תתאמני בקביעות אין כאבי שרירים כאלה אחר כך
אם את רוצה אני יכול לעזור לך בפרטי
כואב
מחזק אותו^^
כאב לי בשבוע הראשון שהתחלתי ומאז אין לי בכלל.
אני מחכה וכלכך רוצה שיהיה לי כבר חח
בסופו של דבר מתרגלים, חייב לעשות מתיחות ועדיף לא להתאמן כל יום
השרירים שלך תפוסים בגלל שאת לא רגילה להפעיל אותם
קוראים לזה שרירים תפוסים וזה נהיה יותר טוב ככל שאת מתאמנת יותר בתדירות יותר גובהה . אבל את תתגעגעי לזה בסוף ;)