5 תשובות
מיטב זה חרא, אופן כללי אכ"א.
אבל להיות משקית זה סבבה.
אם ה"חלום" שלך בצהל זה ללכת מוקדם הביתה ולעשות כלום, פשוט תוציאי פטור.
אבל להיות משקית זה סבבה.
אם ה"חלום" שלך בצהל זה ללכת מוקדם הביתה ולעשות כלום, פשוט תוציאי פטור.
שואל השאלה:
מה זה משקית
מה זה משקית
אנונימית
זה סתם פקידה חרטא.
משקית תש, משקית שלישות, בעיקרון כוח אדם.
משקית תש, משקית שלישות, בעיקרון כוח אדם.
שואל השאלה:
תודה רבה יא גבר מלך
תודה רבה יא גבר מלך
אנונימית
אני במיטב שעות קשות
באותו הנושא: