5 תשובות
מיטב זה חרא, אופן כללי אכ"א.
אבל להיות משקית זה סבבה.
אם ה"חלום" שלך בצהל זה ללכת מוקדם הביתה ולעשות כלום, פשוט תוציאי פטור.
שואל השאלה:
מה זה משקית
אנונימית
זה סתם פקידה חרטא.
משקית תש, משקית שלישות, בעיקרון כוח אדם.
שואל השאלה:
תודה רבה יא גבר מלך
אנונימית
אני במיטב שעות קשות