10 תשובות
כן
אכן כן
שואל השאלה:
אז בטח זאת נחשבת הקבוצה הכי טובה בעולם
אמת ויציב
כן
זה שיש להם סטארים לא הופך אותם להכי טובה. יש מהם ציפיות גבוהות מן הסתם
זהו שלא^
למשל ניימאר לא הכוכב של הקבוצה אז יוצא לו פחות לבלוט במשחק
מה שהופך קבוצה לטובה זה לא מספיק רק שחקנים טובים