9 תשובות
למה שתרגישי רע?
שואל השאלה:
כי לא אכלתי כזה בריא היום ואני מרגישה רע מזה
אם אתאמן זה ישפר לי תהרגשה נראלי
כי לא אכלתי כזה בריא היום ואני מרגישה רע מזה
אם אתאמן זה ישפר לי תהרגשה נראלי
אנונימית
כן אבל לא חבל על השעה?
אולי תעשי אז אימון קצר וקורע של איזה עשר דקות
ומחר תתאמני הארדקור יותר
אל תהיי קשה עם עצמך, הכל יהיה בסדר גם אם לא תתאמני
אולי תעשי אז אימון קצר וקורע של איזה עשר דקות
ומחר תתאמני הארדקור יותר
אל תהיי קשה עם עצמך, הכל יהיה בסדר גם אם לא תתאמני
שואל השאלה:
טוב אעשה אימון קצר אז :)
טוב אעשה אימון קצר אז :)
אנונימית
תהני^~^
ותשתדלי לא להיות קשה עם עצמך
מלחמות עצמיות זה דבר שבאמת יכול לגרום לסבל...
ותשתדלי לא להיות קשה עם עצמך
מלחמות עצמיות זה דבר שבאמת יכול לגרום לסבל...
שואל השאלה:
חחח אל תדאג
חחח אל תדאג
אנונימית
שואל השאלה:
^אבל אני ארגיש רע אם לא אתאמן):
^אבל אני ארגיש רע אם לא אתאמן):
אנונימית
מאוחר
תתני לגוף שלך לנוח ותתאמני מחר
תשני את ה8 שעות האלה
תתני לגוף שלך לנוח ותתאמני מחר
תשני את ה8 שעות האלה
זה בסדר
באותו הנושא: