8 תשובות
שזו זכותם. - זו לא כזו בעיה להעריץ זמר שמכירים 3 שירים שלו.
להעריץ מישהו לא בהכרח אומר שאתה צריך לדעת הכל עליו
צוחקת עליהם
מביך שלהם אבל לא ענייני
לא אוהבת את התופעה. אתם אוהבים את שלושת השירים האלה, לא את הזמר ולא את הלהקה. הגבול לדעתי (שבו מותר להעריץ את הזמר/להקה) הוא להכיר לפחות חצי מהשירים.
כזה מעצבן ומטופש
התלהבו מכמה שירים שמצא חן בעיניהם ושומעים אותם בלופים ולפי זה החליטו