18 תשובות
שואל השאלה:
התגייסתי לפני איזה 3 חודשים
אנונימית
לא נראה לי אפשרי אבל מנסיון חיל האוויר זה אחלה חייל
שואל השאלה:
זה כזה קשה לצאת?
אנונימית
שואל השאלה:
בכלל לא בעייני
אנונימית
זה מאוד קשה לצאת, בתור אחד שתקוע שם כמעט שנתיים וחצי.
שואל השאלה:
אוף נו
אנונימית
שואל השאלה:
זה כזה מבאס
אנונימית
שואל השאלה:
די
אין תקווה
אנונימית
שואל השאלה:
אני במערך הטכני
אנונימית
שואל השאלה:
אני כנראה דרג ב, זה לא הוחלט סופית. אבל אני בבסיס שרחוק לי ואני בכללי לא רוצה יומיות. בנוסף רוב הבסיסים בחיל האוויר רחוקים לי...
אנונימית
שואל השאלה:
אלה שיש לי אופציה להשתבץ
אנונימית
שואל השאלה:
קיצר הלוואי שהייתי בחיל אחר עם בסיסים קטנים יותר וקרובים יותר...
אנונימית
שואל השאלה:
לא יודעת גם ההרגשה שאני רחוקה מהבית עושה לי רע. וזה דרך מעייפת לעשות בראשון וחמישי (אם לא סוגרים). ובשבתות נגיד אף אחד לא יכול להביא משהו או לבקר... והבסיס גם ככה ממש גרוע
אנונימית
שואל השאלה:
כן יכול להיות שזה עניין של זמן, אבל קשה. כן יש עוד בסיסים של דרג ב אבל חלקם היו סגורים לתפקיד הזה במחזור הזה משום מה. אני בתל נוף
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה
אנונימית
שואל השאלה:
שיבצו אותי שם
אנונימית
כמעט ובלתי אפשרי
קיבלת את זה בצו ראשון או שהיית שוחרת?
באותו הנושא: