4 תשובות
מאמין
אבל אין מה להוכיח, הרי זו אמונה לא?
אבל אין מה להוכיח, הרי זו אמונה לא?
חובת ההוכחה חלה על המאמין,
איך לא מאמין יוכיח חוסר קיום של משהו?
זה כמו שאבקש ממך תוכיחי לי שהקיום של החד קרן הצבעוני שמולך לא קיים, העבודה של החסרי אמונה היא לסתור "הוכחות"
וטענות לקיומו של אלוהים ואם כי חובת ההוכחה חלה על המאמינים כי הם אלה שצריכים להראות לנו שמשהו אכן קיים
איך לא מאמין יוכיח חוסר קיום של משהו?
זה כמו שאבקש ממך תוכיחי לי שהקיום של החד קרן הצבעוני שמולך לא קיים, העבודה של החסרי אמונה היא לסתור "הוכחות"
וטענות לקיומו של אלוהים ואם כי חובת ההוכחה חלה על המאמינים כי הם אלה שצריכים להראות לנו שמשהו אכן קיים
חובת ההוכחה היא על *כל* מי שטוען טענה חד משמעית.
לקיומו של אלוקים יש הרבה הוכחות, הבסיסית שבלעדיו העולם לא היה נוצר, זה לא היה משהו מסודר וחכם.
אז מי טוען טענה נגד הגיון כזה פשוט שהעולם שלנו נוצר לבד וסידר את עצמו לבד - חובת ההוכחה היא עליו. כי הוא דופן טענה יוצאת דופן (אנחנו לא מכירים דברים חכמים שנוצרים לבד).
לקיומו של אלוקים יש הרבה הוכחות, הבסיסית שבלעדיו העולם לא היה נוצר, זה לא היה משהו מסודר וחכם.
אז מי טוען טענה נגד הגיון כזה פשוט שהעולם שלנו נוצר לבד וסידר את עצמו לבד - חובת ההוכחה היא עליו. כי הוא דופן טענה יוצאת דופן (אנחנו לא מכירים דברים חכמים שנוצרים לבד).
אנונימי
חובת ההוכחה חלה על המאמין
באותו הנושא: