23 תשובות
צודק!!
אנונימי
כל מילה בסלע
כן
אני ממש מסכימה איתך לגבי הפסקה הראשונה
לגבי הפסקה השנייה פחות
אבל אני גם חושבת שזה פוגע בחופש הביטוי וגם בתרבות ובאומנות נגיד יש בדיחות שפעם היו בסדרות שהיום בחיים לא היו עוברות ובכללי כל דבר היום פוגעני זה נוראי
אני ממש מסכימה איתך לגבי הפסקה הראשונה
לגבי הפסקה השנייה פחות
אבל אני גם חושבת שזה פוגע בחופש הביטוי וגם בתרבות ובאומנות נגיד יש בדיחות שפעם היו בסדרות שהיום בחיים לא היו עוברות ובכללי כל דבר היום פוגעני זה נוראי
דיברת פה על יותר מדי אני אני ואני, מה עם לכבד את האחר?
לא, לפעמים צריכים להיזהר עם המשפטים שאומרים כי הם יכולים לפגוע
^^צודק צודק סליחה מעכשיו אכבד את האחר מתנצלת אם פגעתי במישהו אל תתאבדו בגללי❤
סולח
^ אנשים נעשו רגישים מידי פשוט חוץ מזה הסוג הכי גרוע זה אלו שנעלבים בשביל אחרים כאילו למי אכפת אם השתמשתי במםגר בתור קללה
שואל השאלה:
הכל בסדר הכל בכבוד אבל אנשים צריכים להכניס למוח לא לתת לזר מהאינטרנט להרוס להם את היום. לכל אחד מותר שתהיה לו הדעה שלו.
הכל בסדר הכל בכבוד אבל אנשים צריכים להכניס למוח לא לתת לזר מהאינטרנט להרוס להם את היום. לכל אחד מותר שתהיה לו הדעה שלו.
אנונימי
כן ברור אבל גם להטיף לאחרים כי הם לא חושבים כמוך ודעתם לא נאורה כמו שלך זה לא סבבה כל עוד זה לא כולל שנאה או משהו בפנים נגיד הומופוביה וגזענות אני מסכימה שזה לא סבבה אבל יש דברים שוליים שאנשים מתקטננים עליהם וישנאו מישהו רק כי הוא לא חושב כמוהם שזה דפוק
^^^ שמעי יש אנשים שיש להם ליטרלי ילדים מפגרים, באמת עם פיגור שכלי שכואב להם לראות שמשתמשים בשם של הילד שלהם כדי לתאר בן אדם נטול שכל
אני לא מתכוון שתתחילו להיות נאורים ולהפסיק להשתמש במפגר או אוטיסט אבל לשקול מילים בטח ובטח אם זה יכול לפגוע באנשים מסוימים
אני לא מתכוון שתתחילו להיות נאורים ולהפסיק להשתמש במפגר או אוטיסט אבל לשקול מילים בטח ובטח אם זה יכול לפגוע באנשים מסוימים
בסדר ברור אני לא מדברת על זה אוקיי יש לי טאקט ברמה מסויימת נגיד יש לי חברה אוטיסטית ואני בחיים לא אשתמש באוטיסט בתור קללה לידה וככה אני גם לא אגיד מפגר ליד מישהו שיש לו אח כזה או משהו וזה גם תלוי בבן אדם בעיקרון, אבל להתחיל להטיף לאנשים עכשיו שנים בגלל זה זה דפוק סורי.
מישהו הטיף לך? מה אני אלוהי המוסר?
ועוד משהו דםוק בתרבות הפוליטיקלי קורקט זה שמכל דבר מישהו יכול להיפגע- נגיד יש כאלו שיפגעו טפילו מזונה וזה כי זה לא מכבד זונות או משהו כזה וכו
חחח לא אמרתי שהטפת לי דיברתי באופן כללי
^לע אל תגזימי יש גבול, סהכ הכוונה שלי הייתה ברורה ודי דומה לשלך פשוט זה הרגיש לי ששואל השאלה האנונימי בחר להתבטא כאילו על הז*ן שלי אחרים והכבוד שלהם
שואל השאלה:
אני בעיקר דיברתי על אנשים שבוחרים להיעלב בשביל אנשים אחרים. שאתה צריך לחשוב על מה אתה כותב עשר פעמים כדי שמישהו לא ייעלב. שהדעה האמיתית מתה ועכשיו זה רק להתייפייף
אני בעיקר דיברתי על אנשים שבוחרים להיעלב בשביל אנשים אחרים. שאתה צריך לחשוב על מה אתה כותב עשר פעמים כדי שמישהו לא ייעלב. שהדעה האמיתית מתה ועכשיו זה רק להתייפייף
אנונימי
זה לפעמים לא להתייפייף כי לא הולכים בכללי לומר את הn word ולא הולכים לומר ליד מישהו אוטיסט למישהו אחר אוטיסט כהעלבה, זה כבוד בסיסי לדעתי
^^תן לי דוגמא קלאסית של דעה שלך בלי פוליטיקלי קורקט
שואל השאלה:
^^ אני לא אידיוט ולא דושבאג אוקי לא מדבר על כבוד בסיסי לבן אדם
^ דוגמה יכולה להיות שאמרתי על מישהי לדוגמה שהיא שווה, מישהו אמר לי שאני מחפיץ אותה.
יש הרבה סרטונים לדוגמה סתם מישהו שמתחפש ל"סטיגמה" של מקסיקני ואנשים צועקים עליו להוריד את התחפושת. ואז הוא הולך ושואל מקסיקנים אפ זה מעליב אותם והם עונה לו שלא ושזה מצחיק..
ושאני לא אתחיל לדבר בכלל על הדאבל סטנדרט שיש לנשים היום. כי גברים מאפשרים את זה
דוגמה יכולה להיות אם אישה תפליק לגבר בטוסיק יחליקו את זה בקלות, אם הפוך אוי ואבוי
נשים מרשות לעצמן הרבה יותר לדבר ולהחפיץ גברים ושדברים עושים את זה אוי ואבוי קרס העולם.
אני מניח שקירבתם אותי גם לנקודה אחרת שאם שיוויון אז עד הסוף . בלי הדאבל סטנדרט המעפן הזה
^^ אני לא אידיוט ולא דושבאג אוקי לא מדבר על כבוד בסיסי לבן אדם
^ דוגמה יכולה להיות שאמרתי על מישהי לדוגמה שהיא שווה, מישהו אמר לי שאני מחפיץ אותה.
יש הרבה סרטונים לדוגמה סתם מישהו שמתחפש ל"סטיגמה" של מקסיקני ואנשים צועקים עליו להוריד את התחפושת. ואז הוא הולך ושואל מקסיקנים אפ זה מעליב אותם והם עונה לו שלא ושזה מצחיק..
ושאני לא אתחיל לדבר בכלל על הדאבל סטנדרט שיש לנשים היום. כי גברים מאפשרים את זה
דוגמה יכולה להיות אם אישה תפליק לגבר בטוסיק יחליקו את זה בקלות, אם הפוך אוי ואבוי
נשים מרשות לעצמן הרבה יותר לדבר ולהחפיץ גברים ושדברים עושים את זה אוי ואבוי קרס העולם.
אני מניח שקירבתם אותי גם לנקודה אחרת שאם שיוויון אז עד הסוף . בלי הדאבל סטנדרט המעפן הזה
אנונימי
^אל תחפש בשוויון במקום שאין בו שוויון
לגבי למעלה אין משהו מחפיץ בלהגיד למישהי שהיא שווה כל עוד זה נאמר בטון הנכון ולא מיני בוטה
בקיצור קלטתי את הרעיון שלך, מסכים איתך שלא צריך לשפוט אדם על כף זכות בכל פסיק ועם זאת לא ללכת רחוק מדי הפוליטיקלי קורקט זה כמו סטטוס קוו - אפשר לשחק איתו, אסור לעבור אותו
לגבי למעלה אין משהו מחפיץ בלהגיד למישהי שהיא שווה כל עוד זה נאמר בטון הנכון ולא מיני בוטה
בקיצור קלטתי את הרעיון שלך, מסכים איתך שלא צריך לשפוט אדם על כף זכות בכל פסיק ועם זאת לא ללכת רחוק מדי הפוליטיקלי קורקט זה כמו סטטוס קוו - אפשר לשחק איתו, אסור לעבור אותו
שואל השאלה:
בכל מקרה תודה לך בחור על דיון מפרה ונהדר^
בכל מקרה תודה לך בחור על דיון מפרה ונהדר^
אנונימי