37 תשובות
חשיבה לוגית ויצירתיות הם לא דברים נפרדים בניגוד למה שהרבה חושבים, וכן כדי להיות טוב בפתירת בעיות צריך להיות יצירתי אבל לא רק.
שואל השאלה:
מעניין, וסתם כי הדוגמא מעניינת אותי, לזה נדרש for loop נפרד כדי להוציא את המספרים הללו? זאת בהנחה שמדובר במערך array
אנונימי
שואל השאלה:
יש אפשרות ליצור תנאים בתוך לולאה? כלומר כאשר i = 2 הלולאה תדלג אוטומטית לשלב הבא בו i יהיה שווה ל-3

זה יכול לחסוך הרבה כאב ראש
אנונימי
אפשר להגדיל את i ב2 במקום ב1
i += 2
במקום
i++
אבל לא נראה לי שזאת הפואנטה של מה שהוא רשם
שואל השאלה:
הצעה מעניינת אבל פה מדובר בקפיצה בסדרות של 2. ומה אם רק כאשר i שווה ל-3 אני ארצה לדלג ב-2, ובכן זה בעייתי
אנונימי
למה שזה יהיה בעייתי התנאי עצירה יהיה i קטן גודל המערך אם במקרה הזה הגודל הוא 3 כשנגדיל ב2 i יהיה 5 וכך נצא מהלולאה
שואל השאלה:
^^אה רגע אז אתה מציע לשים תנאי (if) בתוך הלולאה עם הערך של i בפנים, וואלה זה גאוני ואפילו די פשוט, לא חשבתי על זה חחח
אנונימי
בכל לולאת for יש לך תנאי יציאה זה כל הקטע שלה
שואל השאלה:
^^^מגניב, אז בעצם אם אנע מריץ לולאה שבה כל האלמנטים של המערך יהיו שווים ל-0, ואם אני עושה זאת במקום להציב תנאי if נוסף שיבדוק אי-זוגיים, זה מסתכם בפחות כוח חישוב מצד המחשב?
אנונימי
שואל השאלה:
^^^אני דיברתי על אפשרות לשים תנאי בתוך הלולאה עצמה, ולא כתנאי יציאה. תנאי היציאה במקרה זה יהיה i קטן ממספר האלמנטים בarray
אנונימי
שואל השאלה:
אני כרגע לומד מקורס במדעי המחשב של אוניברסיטת הווארד באינטרנט cs50, אני מתכנת בסי
אנונימי
שואל השאלה:
אתה היום לומד את זה באקדמיה?
אנונימי
שואל השאלה:
וואלה, תגיד רגע סתם מתוך התעניינות. מה הדבר הכי מתקדם שמגיעים אליו בלימודים במגמה?
אנונימי
במדמח לא מגיעים כזה רחוק בכלל רק קצת מבני נתונים ורקורסיה. אבל בסייבר אתה יכול ללמוד מה שבא לך
שואל השאלה:
אני מתלבט בין ללמוד את התואר במסלול אבטחת סייבר, מדעי הנתונים או מערכות ויישומים
אנונימי
שואל השאלה:
חחח כנראה לא לימדו אתכם טוב, אבל גוגל יודע הכל ;) ^^
אנונימי
שואל השאלה:
וואלה, אם אני אבקש ממך לתכנת מיינקראפט אתה תדע?
אנונימי
הבעיה זה שאת אף אחד לא מלמדים טוב מדעי המחשב בתיכון מי שיודע ללמד טוב לא ילמד בשכר של מורים כשהוא יכול לעבוד בסכומים פי כמה
אז אתה תמיד נשאר עם מורים שאין להם מושג על מה הם מדברים
שואל השאלה:
כן יש בזה משהו. אני מניח שמרצים באוניברסיטה ילמדו הרבה יותר טוב
אנונימי
שואל השאלה:
נחמד :)
אנונימי
שואל השאלה:
חחח איזה סיפורים
אנונימי
אז נראה לי שהייתה לנו את אותה מורה או שסתם כל המורות למדמח פסיכיות
שואל השאלה:
בקידוד אתה מתכוון תכנות?
אנונימי
חח צחקתי אחי לא לא בכלל מהמרכז
שואל השאלה:
אז נראה שמבחינת הידע תואר במדעי המחשב הוא די חשוב ומלמד ידע שימושי בסופו של דבר
אנונימי
ללא ספק אבל גם בתואר המורה הכי טוב זה איזה הודי ביוטיוב עם מיקרופון שעשוי מבוץ
שואל השאלה:
^^חחח אני מקווה שאתה צוחק כי בכל זאת, אני כן רוצה ללמוד ולהבין ולא להיתקע באמצע.
אנונימי
שואל השאלה:
חחח לא מקצועי^^
אנונימי
שואל השאלה:
מה שכן אני מקווה שהלימודי מתמטיקה המתקדמים שיש בתואר שהם ברמה גבוהה של מעל ל-5 יחידות, הם באמת חיוניים למשהו, כי הרי בסופו של דבר אני לא מבין כיצד זה מתקשר למחשבים ואיך זה בא לידי ביטוי בעשייה ובעבודה העתידית שלי
אנונימי
מתמטיקה מאוד קשור למדעי המחשב והאמת החלק הכי מעניין בפרויקט שלי בסייבר היה השילוב הזה בין מתמטיקה מתקדמת מאוד לבין מדעי המחשב
שואל השאלה:
^^אולי ואולי, נקווה שבסוף בעוד ארבע שנים התואר הזה יהיה שווה משהו :)

כי כרגע יש ביקוש מאוד גבוה לתואר הזה וכך גם למצוא עבודה בתחום בעתיד יהיה דבר קשה
אנונימי
שואל השאלה:
מעניין. אני לא הגעתי לשלב שבו אני מבין כיצד זה למעשה מתקשר. אני מקווה שאתה צודק ^^
אנונימי
תסתכל על רגרסיה לינארית
שואל השאלה:
זה חלק מזה, בינה מלאכותית תחליף בקרוב מתכנתים ומזה אני חושש
אנונימי
לא הייתי חושש מזה
שואל השאלה:
לילה טוב אחי תודה על כל ההסברים, שיחה מרתקת!
אנונימי