5 תשובות
תישארי לישון
תשארי לשבת זה כיף
לא חבל על עצמות הישבן שלא ירדמו לך?
אנונימית
חח סתם פשוט תחליטי שאת קמה שלוש ארבע ו.. ותלכי לשכב במיטה
אין סיבה הכי כיף על האסלה
באותו הנושא: