2 תשובות
קחי ביצה רגילה, תמסי שוקולד, תגלגלי את הביצה בשוקולד, תקררי אותה ותגדי לאחותך שקנית לה ביצת הפתעה וחכי שהיא תנגס בזה...
אני לא יודעת אם יש אוריאו כשר אבל אפשר להוציא את הקרם ולשים משחת שיניים במקום:p