התחברות
הרשמה
הגיוני שאני בן ואני רוצה להיות "האישה" בזוגיות?
אני רוצה שהיא תהיה יותר גבוהה ממני וגם יותר חזקה ממני ושאני אהיה "האישה".
זה הגיוני?
29 בינואר 2023, 08:37
מערכת יחסים
התאהבות
גובה
חזקה
גבוהה
2 תשובות
בטח
מ
מנסה לעזור לעצמי
כן
ד
דניאל פאנטום
באותו הנושא:
הגיוני שאני בת אבל אני שונאת להיות בת ואני רוצה להיות בן?
האם הגיוני שאני בת 14 ואני מרגישה שאני לא רוצה להיות חלק מהדור שלנו?
זה הגיוני שאני אישה ואני רוצה להיות חזקה יותר מגברים?
זה הגיוני שאני מאמינה אבל רוצה להיות אתאיסטית?
הגיוני שאני מתרחקת מאנשים לפעמיים בגלל שאני רוצה להיות קצת לבד ואני מרגישה לפעמיים נוח ככה???
הגיוני שאני בת 13 ואני רוצה להיות עכשיו מידה D בחזיה?
זה הגיוני שאני רוצה להיות גיי רק כי אני לא רוצה לנהל מערכות יחסים עם בנות?
זה הגיוני שאני רוצה להיות צמחונית
זה הגיוני שאני כבר פשוט רוצה להיות לבד?
הגיוני שאני רוצה להיות בתת משקל?
הגיוני שאני לא רוצה להיות חברה של ילדה בגלל שיש לה שם מוזר?