10 תשובות
לפי דעתי הוא לא צריך לקבל טיפול
זה לא יאמן שמטפלים בדבר כזה
מה נעשה
שבועת הרופא
^ שלא יביאו אותו לרופא
קודם כל
מה זה בית חולים יהודי? אנחנו מפרידים בתי חולים ךפי גזע עכשיו?
מה הלאה?
חוץ מזה ברור שזה קשה שמדינת ישראל מטפלת באדם שביצע פשע כנגד אזרחיה אבל המדינה חתומה על אמנת ז'נבה שמחייבת לטפל רפואית בפצועים
גם אם הם פגעו באזרחים
^^לא תעמוד על דם רעייך
אתה חייב לעזור גם עפ הדת וגם עפ החוק
טפשי מאד,במקום להרוג אותו במקום.
סיבה אחת אפשרית שלא הורגים במקום היא להוציא מהם מידע.
ככה הגיעו בעבר לבכירים יותר.
צריך לתת אולי טיפול מינימלי במתקן של השב"כ, בטח לא לאשפז אותם בבית חולים.
צריך לקבל טיפול בגיהנום
כן זה טיפשי מאוד אפילו שהוא מקבל טיפול בכלל

וזה נמצא*
זה טיפשי שבכלל מטפלים בו
זה מאוד טיפשי