7 תשובות
זהו זה הכל, ואחכ רק מגישים מועמדות לנאמן, ורק אז אם מאשרים לך את זה (זה תהליך ארוך)
שואל השאלה:
^כמה זמן כעיקרון משמגישים בצור קשר מקבלים נאמנות?
אנונימית
לא, לא בהכרח מקבלים נאמנות, אני הגשתי לפני כמה חודשים מועמדות ולא קיבלו אותי, ןלא בגלל שהיה חסר לי משהו מהקריטריונים, פשוט לא היה צורך בעוד נאמנים, הם יכולים גם לענות לך משהו כזה, ולא בהכרח בגלל שאת לא מתאימה.
שואל השאלה:
^תודה רבה :)
מקווה שתקבלי!
אנונימית
זהו נראלי ממה שרשמת
עניין של המערכת לדעתי
לא שידוע לי, זה המערכת ש'שולפת'.